חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום בפייסבוק ואינסטגרם

שני עולמות שונים, אותו יעד

קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם הוא שימוש במודעות באנר ממומנות כדי להגיע לקהל מטרה בצורה ממוקדת. זה יעיל עבור עסקים שרוצים להגיע לקהל מסוים באופן מיידי.

מהו קידום ממומן בפייסבוק?

קידום ממומן בפייסבוק הוא אמצעי שיווק דיגיטלי המאפשר למשתמשים ליצור מודעות באנר ברשת החברתית הפופולרית, פייסבוק ואינסטגרם. דרך זו, אפשר להגיע לקהל ממוקד מאוד, בהתאם למאפיינים כמו גיל, מיקום, תחומי עניין, ועוד.

מה קידום בפייסבוק מכיל?

סוגי מודעות מגוונים: קידום ממומן בפייסבוק כולל רקע עשיר של סוגי מודעות, כולל מודעות טקסט, תמונה, וידאו, קנבס, קולקטיב, ועוד. זה מאפשר לך לבחור באמצעות כיצד תציג את המסר שלך לקהל.

קמפיינים ממומנים: בפייסבוק, תוכל ליצור קמפיינים ממומנים בהתאם למטרות הפרסום שלך. אתה יכול לבחור בין קמפיינים להגדלת הקהל, לקדם קניית מוצרים, או ליצור מודעות למבצעים והצעות מיוחדות או ליצור מודעות למותג וכו'.

ניתוח נתונים מתקדם: פייסבוק מספקת כלי ניתוח מתקדם שמאפשר לך לעקוב אחרי ביצועי המודעות שלך, לזהות את הקהל הפוטנציאלי שלך, ולבצע שדרוגים בזמן אמת.

למי מתאים לקדם PPC?

קידום ממומן בפייסבוק מתאים לכל עסק וארגון, במיוחד אלו שרוצים להגיע לקהל מטרה בצורה ממומנת. מתאים גם לעסקים קטנים שרוצים לבנות מודעות יעילות תמורת תקציב נמוך.

קידום ממומן באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמה נוספת של פייסבוק, היא יותר ויזואלית ופונה לקהל צעיר יותר, ומאפשרת לנו ליצור מודעות שיגיעו למגוון רחב של קהל שלא נמצא היום בפייסבוק, קידום ממומן באינסטגרם מתבצע בתוך המערכת של פייסבוק ואפילו לא דורשת חשבון אינסטגרם.

חשיבות אתר אינטרנט בקידום ממומן

אתר אינטרנט הוא הדרך של הלקוח לקבל את המידע הדרוש לו כדי לסגור עסקה או לרכוש מוצר. כאשר לקוח מגיע אלינו ישירות מהפייסבוק הוא לא מודע להרבה דברים ולכן השיחה תיהיה שיחת מידע. 
ברגע שלקוח עבר באתר וקרא על אודות העסק ועל פרטי המוצר או השירות, השיחה תיהיה כבר יותר ממוקדת ורלוונטית. ואחוז ההמרה יהיה גבוה יותר. 
עדיפות בניית דף נחיתה בקידום ממומן. כאשר הקידום הוא ספציפי למוצר מסויים או לשירות מסויים אנחנו רוצים שהלקוח יקבל את המידע הרלוונטי. אם באתר שלנו יש מספר רב של מוצרים ושירותים הוא יכול "ללכת לאיבוד" בכל המידע. לכן תמיד עדיף שקידום ממומן יפנה לדף נחיתה יעודי שמתאים לקהל שעליו עושים קידום ממומן.

סיכום

קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם הם כלי עוצמתיים שנוצרו כדי להגיע לקהל בצורה ממוקדת. עם כלי ניתוח מתקדמים, תוכל להגיע לקהל המדויק וליצור קמפיינים מותאמים אישית לכל קבוצת לקוחות. אל תשכח לקדם את האתר שלך על מנת לשדרג את יכולת הקמפיינים שלך ברשתות החברתיות. 

תוכן עניינים

תפריט נגישות

לעסק שלכם מגיע יותר חשיפות  לקוחות הכנסות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם הוא שימוש במודעות באנר ממומנות כדי להגיע לקהל מטרה בצורה ממוקדת. זה יעיל עבור עסקים שרוצים להגיע לקהל מסוים באופן מיידי.
הצג