חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לפרסם לקהל של מתחרים

בעזרת קידום ממומן בגוגל

בפוסט הקרוב נלמד כיצד ליצור קהל יעד ממוקד בגוגל אדס, המתמקד באנשים שביקרו באתרים של המתחרים שלכם. נעבור על תהליך פשוט וקל ליישום, החל מהכניסה לחשבון גוגל אדס, דרך הגישה לכלי ניהול הקהלים,

האם ידעתם שאתם יכולים לכוון את הפרסומות שלכם בגוגל אדס למי שביקר באתרים של המתחרים שלכם? הנה מדריך מהיר שיסביר לכם איך:

1. כניסה לחשבון גוגל אדס

היכנסו לחשבון גוגל אדס שלכם

חשבון גוגל אדס

2. גישה לכלים

בתפריט הראשי, לחצו על "כלים" ולאחר מכן פתחו את הדרופדאון של "ספרייה משותפת"

3. ניהול קהלים

בתפריט שנפתח, בחרו ב"ניהול קהלים"
המרכז לניהול קהלים של גוגל אדס

4. יצירת פלח מותאם אישית

לחצו על כפתור "+" ובחרו באפשרות "פלחים בהתאמה אישית"

יצירת פלח קהל בגוגל אדס

5. מתן שם לפלח הקהל

תנו שם לפלח הקהל החדש שלכם, למשל "מבקרי אתרי מתחרים"

יצירת קהל מותאם אישית בגוגל אדס

6. הגדרת מקור הקהל

בחרו באפשרות "אנשים שביקרו באתר מסוים" ומלאו את כתובות האתרים של המתחרים שלכם

קהל שביקר אצל מתחרים - גוגל אדס

מזינים את האתרים של המתחרים שלכם.

8. שמירה וסיום

שמרו את הפלח החדש

וזהו! עכשיו יש לכם קהל יעד חדש שמורכב ממי שהתעניין במוצרים או שירותים דומים לשלכם. השתמשו בפלח זה בקמפיינים שלכם כדי להגיע לקהל איכותי ורלוונטי.

טיפ חשוב

זכרו תמיד לשמור על אתיקה בפרסום ולהציע ערך אמיתי ללקוחות הפוטנציאליים שלכם.

תוכן עניינים

תפריט נגישות

לעסק שלכם מגיע יותר חשיפות  לקוחות הכנסות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בפוסט הקרוב נלמד כיצד ליצור קהל יעד ממוקד בגוגל אדס, המתמקד באנשים שביקרו באתרים של המתחרים שלכם. נעבור על תהליך פשוט וקל ליישום, החל מהכניסה לחשבון גוגל אדס, דרך הגישה לכלי ניהול הקהלים,
הצג